top of page
  • Фото автораUnited Ukraine

Росія зберігає вплив у різних країнах ЄС, але сам бренд «росія» вже працює» проти рф – Ігор Петренко


Рф продовжує використовувати свою пропагандистську машину і ресурси для створення пулу політиків різних рівнів в різних країнах та організаціях, які лобіюють інтереси росії. Це може відбуватись відкрито, через підтримку певних меседжів і заяв москви, або це може бути приховане лобіювання, що прикривається раціональними інтересами. Про це в коментарі для «Гроші» повідомив експерт Аналітичного центру «Об’єднана Україна», політолог Ігор Петренко.


«Рф має для цього фінансовий ресурс від проданих енергоресурсів, що накопичувались як надприбутки для фінансування агресії та діяльності агентів впливу. Ми пам’ятаємо скандали, пов’язані з фінансуванням маргінальних партій, підтримкою кампаній, прямим фінансуванням певних публічних осіб в країнах Європи. Є ресурс «корисних ідіотів», в різний спосіб «зацікавлених» посадовців різних рівнів, людей що свого часу помилились і шантажуються агентами рф. Росіяни створюють велику кількість громадських організацій в різних країнах, що формують свої мережі впливу, окремо здійснюється робота через аналітичні центри та окремих аналітиків, що поширюють вигідну для росіян інформацію», – зазначив експерт.


Він також відзначив, що до 24 лютого минулого року рф не сприймалась як абсолютне зло і мала більше важелів впливу, але ситуація дійсно змінюється в кращий для України бік.


«Країни Європи живуть в трохи іншій реальності, у них трохи інший рівень усвідомлення небезпеки сучасної рф, відмінний він сприйняття українців. Але поступово ситуація змінюється, і змінюється вона здебільшого за географічним принципом – скажімо країни східної Європи вже думають в унісон з Україною. У рф, як і раніше, величезна кількість ресурсів, але довіри до їх маніпуляцій все менше, діють вони все більш нервово та непрофесійно. Взагалі, їх вплив зменшується вже тільки через те, що сьогодні бренд «росія» працює категорично проти самої російської федерації, вона дійсно сприймається як країна-мародер, ґвалтівник, агресор, превалює образ «брехливої країни», взаємодіяти з якою шкідливо для репутації і цей стримуючий фактор продовжує набирати силу», – резюмував Ігор Петренко.


Джерело: «Гроші»

18 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page